Συμβουλές διατροφής μεταεορταστικά!!!

Συμβουλές διατροφής μεταεορταστικά!!!

 

Οι εορταστικές ημέρες των Χριστουγέννων πέρασαν και όπως συνήθως άφησαν πίσω τους εξάντληση, πολλές ιώσεις και παραπανίσια κιλά. Πριν προλάβει το κρύο λοιπόν να μας παρασύρει και να μη συνέλθουμε ποτέ, θα σηκώσουμε ανάστημα. Θα καταπολεμήσουμε ιώσεις, κιλά και τοξίνες με απλά καθημερινά βήματα. Επιστρέφουμε στη σωστή πρόσληψη θερμίδων και βιταμινών.

 

Το πρωινό είναι το πρώτο και βασικότερο γεύμα στο οποίο επιβάλλεται να συμπεριλαμβάνεται ενέργεια και βιταμίνες. Ιδανική αρχή ένα ποτήρι φυσικό χυμό ή ένα φρούτο με ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης ή μια φέτα ψωμί με βούτυρο και μέλι.
Ενδιάμεσα πρωινού και μεσημεριανού ιδανική επιλογή σνακ είναι τα φρούτα με μια χούφτα καρύδια και φουντούκια. Χορταστικά και ιδιαιτέρως θρεπτικά.
Στο μεσημεριανό λίγα έχω να πώ. Με εξαίρεση στα τηγανιτά και ότι ονομάζουμε JUNK FOOD , όλα τα άλλα φαγητά επιτρέπονται σε φυσιολογικές μερίδες πάντα συνοδευμένα με λαχανικά εποχής και με μια φέτα ψωμί ολικής αλέσεως. Οι πρώτες μέρες μετά τις γιορτές, καλό είναι να περιέχουν το γνωστό μενού σε όλους σαλάτα με ψητό κοτόπουλο ή ψάρι θα βοηθήσει αρκετά.
Για τα απογεύματα αγαπημένο αντιοξειδωτικό σνακ μπορεί να είναι λαχανικά. Καρότα, αγγουράκια, ραπανάκια και άλλα λαχανικά εποχής σε φέτες συνοδευμένα με ένα κομμάτι κίτρινο τυρί χαμηλών λιπαρών ή cottage.
Τέλος για το βραδυνό μας γεύμα θα γίνω γραφική αλλά θα επιμείνω στις σαλάτες εποχής συνοδευμένες με πρωτείνη. ( αυγό, κρέας ψητό, ψάρι ή ακόμα και γιαούρτι)
Μετά το μεσημεριανό καλό είναι να αποφεύγουμε ψωμί, μακαρόνια και ότι άλλο εμπεριέχεται στη κατηγορία του υδατάνθρακα, καθώς είναι τροφές που αφορούν σε ενέργεια που όσο περνάει η μέρα δε χρειαζόμαστε.
Φρούτα και λαχανικά του Ιανουαρίου :
Λεμόνι, Μανιτάρια, Σέλινο, Σπανάκι, Μανταρίνι, Πορτοκάλι, Μήλο, 
Κλημεντίνη, Αγκινάρα, Αντίδια, Καρότα, Κουνουπίδι, Κρεμμυδάκι φρέσκο,
Λαχανάκι Βρυξελλών, Λάχανο, Μαρούλι, Πράσο, Φινόκιο.

(Υποσημείωση: Οι συμβουλές υγείας και διατροφής δεν υποκαθιστούν ιατρικές γνωματεύσεις. Η επιλογή διατροφής ανάλογα με τις ανάγκες και την κατάσταση υγείας  γίνεται πάντα σε συνεννόηση με το θεράποντα ιατρό σας.)

Ino del.
 
 
 
 


Εκτύπωσέ το!
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *